Sunday, April 17, 2011

Apakah dropshipping... edisi SINAR INSPIRASI

Apakah dropshipping...

Jika sebelum ini anda tidak pernah mengenal erti apa itu dropship dan jika sebelum ini juga anda tidak pernah mengetahui tentang potensi yang tersedia melalui dropshipping maka disini kami percaya dan yakin bahawa perkara yang anda tidak pernah kenal dan tahu potensinya sebelum ini akan menjadi satu perkara yang tidak akan anda dapat lupakan kerana tujuan kami sepenuhnya ingin membuka ruang dunia baru untuk anda yang pasti ruang dunia baru itu hanya bermula dengan keselesaan dari rumah anda sendiri.

Dropship adalah satu fenomena bukan sahaja di Malaysia bahkan fenomena bak sebuah badai ini telah melanda diseluruh dunia dikala ini dengan hanya diberi satu a

lasan sahaja yang mana ia tidak mampu disangkal lagi bahawa anda semua mempunyai peluang yang sangat hebat untuk mencipta keuntungan besar melalui kaedah mempromosikan pelbagai produk yang tersedia tanpa hadnya.Dan dengan semua ini, anda tidak pula perlu mengeluarkan beribu ringgit pun untuk menyediakan stok. Dengan kata yang lebih mudah, anda menjual tanpa perlu menanggung stok dan tidak perlu mengeluarkan modal yang besar bahkan ada masanya anda berniaga tanpa modal.

Fikirkanlah hal ini,dengan dropshipping inilah anda mempunyai akses kepada nilai perdagangan asli tanpa perlu menghabiskan ribuan ringgit anda untuk menghasilkan diskaun keatas barang yang anda perlukan. Dropshiper inilah yang akan melakukan untuk anda.

Anda mampu untuk mencipta keuntungan tanpa pernah memiliki kerumitan untuk membeli ataupun melihat produk-produk - kami melakukan segalanya ini untuk anda. Keuntungan menjadi agen

da utama untuk anda. Ini suatu kelebihan untuk anda, untuk ahli. Ini bermakna anda perlu menggunakan dropshipping untuk menghasilkan lebih banyak atau sedikit keuntungan yang anda inginkan. Ianya bergantung kepada kesesuaian waktu anda sendiri. Jika anda hanya meluangkan beberapa jam sahaja seminggu anda masih mampu menikmati manfaat dari dropshipping ini bagi memenuhi keperluan kewangan anda., kerana anda HANYA memerlukan beberapa jam sahaja dalam seminggu dari waktu kehidupan anda.

TETAPI jika sekiranya anda memutuskan yang anda mempunyai waktu yang lebih banyak terluang, anda sendiri mampu mendedikasikan waktu anda untuk membina perniagaan anda sendiri pada kelajuan yang anda inginkan sehingga sampai pada tahap anda berasa selesa anda mungkin boleh memikirkan

untuk menambah jajaran produk untuk rangkaian perniagaan anda. Pilihan sentiasa di tangan anda dan dalam masa yang sama Sinarniaga akan sentiasa aktif tanpa mengira masa mencari dan meluaskan rangkaian produk-produk baru untuk ditambah kedalam website. Dalam erti kata lain, ANDA SENTIASA mempunyai pilihan dari pelbagai produk yang anda ingin hasilkan keuntungan untuk diri anda sendiri.

DROPSHIPPING STEP

Sertai www.sinarniaga.com

Dapatkan akses untuk melayari jajaran produk kami

Promosikan produk-produk kami yang menjadi pilihan anda

Pelanggan anda membayar kepa

da ANDA untuk produk pilihan mereka

Anda membuat pesanan melalui Sinarniaga

Anda membayar kepada Sinarniaga untuk pesanan anda

Pesanan anda akan dihantar terus kepada pelanggan anda

Anda mendapat keUNTUNGan anda

Dengan SEMUDAH itu sahaja

Ini FAKTA..!! anda tidak perlu membayar semata-mata untuk menyediakan stok. Inilah kebenaran yang tersedia di Sinarniaga. Ia juga merupakan suatu tarikan yang tersedia di Sinarniaga dan juga kelebihan yang dimiliki oleh ahli-ahli sinarniaga. Maka anda juga tidak akan pernah sama sekali dan sememangnya tidak perlu untuk membayar sejumlah wang anda untuk menyediakan stok. Apa yang hanya perlu buat adalah, anda HANYA perlu membayar pada jumlah pesanan anda untuk tempahan pelanggan anda, ITU SAHAJA...!! Dan SELEPAS pelanggan anda telah membayar kepada anda dan TUGAS anda hanya perlu pastikan segala transaksi telahpun sempurna 100%

. MUDAH KAN..!!

Untuk mepermudahkan lagi segala detail diatas, kami memberikan anda peluang untuk mengakses pelbagai produk kami untuk anda membuat jualan dan keuntungan tanpa sesekali perlu melihat produk tersebut ataupun membayar produk tersebut untuk dijadikan stok. Dalam erti kata lain anda tak perlu untuk menyimpan apa-apa stok dirumah anda! dan anda juga tak perlu terpaksa membayar ribuan ringgit sebagai pendahuluan semata-mata bagi mendapatkan harga yang lebih baik. Ianya begitu mudah. Inilah perniagaan dirumah yang sangat cantik.

Ramai individu di eropah malahan di seluruh dunia melihat dropshipping ini sebahagian dari cara hidup mereka, kerana kesemua kesulitan dalam perjalanan perniagaan telah diketepikan dan dipermudahkan. Kerana ia adalah sistem automatik, yang mana anda hanya perlu membuat promosi berterusan sahaja keatas

beratus-ratus item yang tersedia tanpa perlu berurusan secara bersemuka dan terus. itulah idealnya. Dengan cara ini anda mempunyai lebih banyak masa untuk mencipta keuntungan sendiri.

Adakah ini suatu perniagaan dari rumah yang berbaloi-baloi.?

Anda sudah tahu jawapannya dan begitu juga dengan beribu-ribu lagi isi rumah yang lain sudah menggunakan dropshipping untuk menghasilkan pendapatan yang hebat untuk keluarga mereka.

sila klik link RAKAN NIAGA SINAR INSPIRASI untuk ke group di FACEBOOK


ANDA MAMPU BERJAYA DENGAN USAHA ANDA YANG TIADA GANGGUAN EMOSI KERUGIAN

No comments:

Post a Comment