Saturday, July 10, 2010

Catatan Inspirasi diri Ku

bermulanya aku memblog - Assalamualaikum utk semua kengkawan...

ada rajin sedikit hari ni utk membuka blog peribadi.. aku ingin mencatatkan kisah sikit peribadiku kepada tatapan.. kemungkinan ia tidak akan menjadi tulisan harianku cuma ia akan membuatkan ku tidak membuang masa..

aku skrng berada di Bangkok yang penuh dengan tanggapan ramai rakyat kita bahawasanya kekacauan masih berlaku yang amat dahsyat, ye! ketakutan itu masih dirasai ramai rakyat kita yang belum datang lagi ke sini.. sebenarnya indah khabar dari rupa.. tanggapan itu meleset, sebenarnya kejadian rusuhan itu sudah lama berlaku dan sekarang aman damai, cuma berkemungkinan ia boleh berlaku lagi pada bila-bila masa, tetapi sebagai rakyat atau diri kita yang inginkan sesuatu dari sini "ketakutan" pikiran harus dihapuskan.

aku berada di kota Bangkok ini dari malam tadi sehingga ptg isnin ini utk menggapai cita-cita yang telah aku fokuskan.. aku datang dengan penuh semangat membara menginputkan segala keyakinan dan semangat motivasi didalam mindaku bahawanya aku akan mecapai sasaran yang di "pacak"kan .. aku bersama rakan ku saudara azhar telah berazam dengan penuh kuat dan dibantu oleh izzi yg menjadi "tonggak" utama sinar inspirasi di kota Bangkok ini.

JUTAWAN ADALAH IMPIAN KAMI

No comments:

Post a Comment