Thursday, September 16, 2010

PERBINCANGAN SETERUSNYA

setelah berbincang dan berdiskusi dengan Adly Mukhtar berkenaan dengan beberapa perkara penting dalam marketing online, ia sngat mengujakan.. insyaALLAH pengiklanan yang lebih bermakna akan diuruskan oleh kami utk memastikan kami bergerak lebih bersepadu dan bersemangat utk membikinkan bisnes yang baik

rahsia perbincangan kami berkisar tentang cara bagaimana market online yang lebih berkesan.. saya sangat memerlukan beliau dalam marketing online kerana kepakaran dan kehebatan dalam pengalaman yang telah beliau takluki secara bersiri sekian lama.. saya sangat kagum dengan beliau, sudah pasti sebelum ini saya tidak sangka dengan umur yang begitu muda tp matang dalam tindakan , malah mengalahkan ramai lagi khalayak di luar sana...

antara pembincangan saya td berkisar tentang internet marketing cara mudah utk menjual mengunakan kepakaran FLAREBIZ iaitu NIAGAKIT .. dan sesungguhnya ternyata benar setelah saya sendiri menggunakan mereka utk mempromosikan jualan INSPIRASIMUSLIMAH

insyaALLAH kami akan mengiklankan produk kami didalam akhbar dan tv tidak beberapa lama lagi... kami berharap anda semua memberi sokongan kepada kami.. insyaALLAH segala kerjasama yg diberikan akan diberkati ALLAH.. semoga berjaya kami dan anda semua...

No comments:

Post a Comment