Sunday, January 30, 2011

Aku dan Kamu Tidak Ingin Kecundang Lagi......

Setelah beberapa kali "kecundang" tapi masih boleh bertahan, seboleh bolehnya aku ingin mengelaknya berlaku lagi, aku ingin terus bergerak maju seiring dengan kerangka lakaran yang telah dibuat bersama rakan rakan,

Aku termotivasi dengan tindakan aku dan dibantu dengan sokongan semangat rakan rakan, yang pasti setiap hari aku memohon dengan ALLAH agar dipermudahkan usaha selepas ujianNYA yang hebat selayak dengan kemampuan hambaNya ini, kesilapan yang lepas harus ditinggalkan/
Seringkali aku menulis rancangan yang aku ingin lakukan, bilamana hampir siap aku teruja, sesungguhnya aku mengelak dari menjadi "tin kosong" , aku pasti lakukan, aku melakar angka yang aku mampu lakukan dalam masa tempoh yang sesuai, aku mengkaji seberapa baik, aku memohon bantuan rakan rakan yang juga "pejuang" sebenar dalam dunia arus keusahawanan, bantuan mereka bukan sedikit bermula dengan sokongan semangat dan kerjasama.


Persaingan semakin membesar, sekiranya ia masih dalam persaingan kita perlu lebih kreatif dan inovatif, perlu memenangi "peperangan" ini, walaupun kita tidak ingin berperang tetapi kita perlu mempertahankan diri dengan "senjata" yang lebih baik. kita tidak mengatahui senjata mereka gunakan sekiranya kita hanya bersangka baik, perlu kajian juga.

Walaupun "kecundang" dalam beberapa kes, tetapi "juara" dalam hal yang lain, aku dindingkan kelemahan dengan membuka kehebatan. terserlah kehebatan ini dengan kerjasama beberapa "pejuang hebat". kombinasi antara kehebatan bersama ia menjadi payung yang mampu berteduh dikala hujan yang lebat, apatah lagi kalau hujan renyai.

Urusan ini bukan berseorangan
, ia adalah asas networking dengan ramai masyarakat yang inginkan kejayaan walaupun ia nampak mudah tetapi ia mungkin sukar , ini bermakna mudah kepada yang berkeinginan, dan susah kepada yang ingin sahaja kemudahan. perlu berusaha dan bekorban masa dan keinginan lain.

perniagaan dengan sistem yang menarik tentu sekali menarik ramai orang yang ingin melakukan bersama, apabila kerjasama yang erat dan kajian yang terperinci dan saling menasihati dan memberi pandangan sudah tentu dengan kalimah insyaALLAH ia akan berjalan dengan lebih licin dan laju.

Dengan ini saya menjemput rakan rakan semua menganggotai group FB saya iaitu RAKAN NIAGA SINAR INSPIRASI, untuk menjadi DROPSHIPPER kami dengan gembiranya.

Anda TIDAK PERLU
  1. menyimpan stok
  2. membungkus
  3. pengeposan
  4. modal yang besar
  5. memikirkan kerugian modal
  6. dan banyak lagi
kerana itu semua kami akan buatkan bagi pihak anda...

Mudahkan? oh! tidak semudah yang anda sangka itu kerana ada beberapa lagi yang anda perlu lakukan



Anda PERLU BUAT

  1. Promosi
  2. cari pelanggan
  3. promosi
  4. dapatkan pelanggan
  5. promosi
  6. pelanggan buat bayaran
  7. buat tempahan dari kami
Oh, susah ke?.. tak larat ke? tak ada masa ke?, rumit ke?, menggangu ke?

sekiranya begitu tidak usah bersama kami, anda memang tidak layak.

jutaan terima kasih sekiranya anda berminat untuk bekerjasama dengan kami,

jom kita buat duit.

wassalam

www.inspirasimuslimah.com



No comments:

Post a Comment